خوش آرا: خرید عطر و ادکلن اصل

یکی از معزلات پیش رو برای خرید ادکلن بحث اصل یا فیک بودن کالا هست، این موضوع در بیشتر مواقع موجب سردرگمی افراد عطر دوست می شود.

وجود چندین نکته که میتوان با آگاهی داشتن به این موارد، بسیاری از موانع و مشکلات پیش رو در خرید یک ادکلن اصلی را از بین برد.

فروشگاه خوش آرا در نظر دارد برای آگاه سازی و کمک برای خرید مطالبی را عنوان کند.

در آغاز، نکته ی حائز اهمیت این است که فرمول ریاضی خاصی برای تفکیک عطر ادکلن وجود ندارد، بلکه در این موضاعات مواردی که می تواند به کمک ما بیاید چاشنی (تجربه ی) استفاده از ادکلن می باشد که می تواند برای تشخیص به کمک ما بیاید موضوع بعدی می توان خرید از فروشگاه های معتبر و با اصالت باشد که این موضوع کمک بسیار زیادی در روند خرید می کند.

مساله بعدی (قیمت محصول) هر چند شاید زیاد نتواند کمک کند ولی راهگشای بسیار خوبی در این بین می تواند باشد.

هر محصول قیمت معقولی در بازار دارد که با مراجعه به چند فروشگاه می توان از قیمت حدودی محصول آگاه شد، اگر محصولی از قیمت معقول بازار بسیار پایین تر بود می تواند دلیلی بر فیک بودن کالا باشد به عنوان مثال ادکلن معروف اونتوس از برند معتبر کرید قیمت 100 میلی لیتری بین 7 الی 8 میلیون تومان دارد که فیک این محصول به وفور پیدا می شود با قیمت های 300 هزار تومان الی 3 میلیون تومان که مشخصا این محصول پرفروش به هیچ عنوان نمی تواند این قیمت را داشته باشد، ناگفته نماند که برخی فروشگاه های معتبر قیمت های غیر معقولی دارند که از نرخ روز بازار بسیار بالاتر می باشد که باید توجه داشت مورد خاص قیمت بالا نمی تواند دلیلی برای اصل بودن کالا باشد آن هم فقط به دلیل قیمت کالا.

نکته ای بسیار قابل تامل و حیرت انگیزی وجود دارد که به اجمال توسط فروشگاه خوش آرا به آن خواهد پرداخت:

با پیشرفته شدن ماشین های تولید ادکلن در سراسر کشورها تولیدات هم به نسبت سالهای اخیر به نسبت زیاد شده است.

به عنوان فروشنده ی چندین ساله در زمینه تخصصی ادکلن، مدتیست با صحبت های رایجی برخورد می کنیم از جمله اینکه ماندگاری ادکلن در حد چندین روز متوالی بوده پس دلیل بر اصالت کالا می باشد که این باور چندان پایه و اساس علمی و عقلی ندارد پس به اجمال به چند مورد از دلایل ماندگاری می پردازیم.

 

منبع: https://khoshara.com/

 

می پسندم نمی پسندم

خرید تاب دخترانه مدل ستاره

قیمت تاب بچه اگر به دنبال خرید تاب کودک هستید معیار قیمت تاب برای شما حتما اهمیت خواهد داشت. با یک جستجوی ساده در گوگل قیمت تاب را پیدا خواهید کرد.

این اسباب بازی دارای انواع مختلف پلاستیکی، تاب موزیکال یا سایر تاب‌ خانگی است. انواع تاب‌ بازی کودک پس از خرید قابل تغییر رنگ نیست.

برای خرید تاب اسپرت انیل به سایت https://ninitabaneel.com/ مراجعه کنید.

 اگر رنگ وسیله بازی خود را نمی‌پسندید می‌توانید طرح پارچه جدید بر روی آن بدوزید. همچنین قابلیت شستشوی این تاب سلامت فرزندانمان را حفظ خواهد کرد.

 نحوه نصب تاب نیز به سادگی از بارفیکس یا سقف انجام می‌شود. مهمترین معیار خرید تاب بچه، ویژگی‌ها و قابلیت استفاده برای سنین مختلف است.

 بیشتر افراد به دنبال قیمت تاب کودک موزیکال بدون توجه به راحتی و میزان استفاده بچه در تاب هستند.

 اگر چه بر اساس بررسی صورت گرفته تاب، بهترین اسباب بازی برای نوزاد و کودک تا ۴ ساله است. اما بهتر است شما بعد از انتخاب صحیح اسباب بازی به قیمت مناسب آن توجه کنید.

تاب اسپرت آنیل تاب‌ اسپرت آنیل قابل استفاده همزمان برای دختر و پسر بچه شما است. طراحی پارچه این تاب‌ها به گونه‌ای است که هر دو جنس می‌توانند از این نوع تاب‌ها استفاده نمایند.

اگر می‌خواهید کادو یک تاب ایمن برای نوزاد فامیل یا آشنای خود هدیه دهید، این محصول اسپرت بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین اگر تاب بچه در فضایی برای استفاده همزمان چند کودک نصب شده پس این محصول برای شما بهترین خواهد بود.

 تمامی تاب‌‌های آنیل دارای ویژگی‌های یکسان است و تنها تفاوت در طراحی پارچه آن‌ها است که تاب‌ها را به سه دسته تاب دخترانه، تاب پسرانه و تاب اسپرت تقسیم کرده است.

بازی کودک در شرایط کرونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تاب بازی آنیل باعث تخلیه هیجانات و کنترل تحرک کودک شما در این شرایط خواهد شد.


می پسندم نمی پسندم

خرید روتختی دخترانه

اگر به دنبال سایت یا فروشگاهی میگردین که هر چی روتختی که دلتون میخواد رو پیدا کنین، به سایت هوگان مراجعه کنید.

یک سایت معتبر با هزاران مدل روتختی با جنس درجه یک و ارزان و بعضی وقتا با تخفیفات ویژه

یعنی هر مدل روتختی که دلتون بخاد میتونید تو سایت هوگان پیدا کنید.

انواع روتختی های یک نفره، دونفره، سه نفره و در تمام طرح هارو میتونید از سایت https://hugan.ir/  پیدا کنید.

از روتختی عروسی گرفته تا روتختی اسپورت و....

تمامی محصولات این سایت با کیفیت هستند و بهترین خدمات پشتیبانی رو برای مشتری انجام میدن.

و یک چیز جالب دیگه اینکه اگه روتختی از این سایت بخرید، 7 روز ضمانت تعویض کالا هست.

یعنی شما میتونید بخرید، امتحان کنید و اگه خوشتون نیومد، میتونید با خیال راحت تعویض کنید یا کلا پس بدین و در سریع ترین زمان پول خودتونو پس بگیرین.

نحوه خرید کردن از سایت هوگان خیلی راحته، کافیه. کافیه وارد سایت بشین، و در بالای سایت گزینه لیست رو بزنین تا دسته هایی که شما دنبالش هستین رو برای شما به نمایش بذاره.

و تمامی عکس های کالاها در این سایت با سایز بزرگ به مشتری نشون داده میشن تا بتونن راحت تر انتخا ب کنن.

مراحل خرید کالا از سایت هوگان اینطوره: وارد سایت که شدین ثبت نام میکنین و آدرس دقیق خونتون رو باش شماره تماس میدین.

و در آخر مدل اراسل کالا را انتخاب کرده و پول را واریز میکنید. و موقع تحویل کالا و فاکتور خرید نیز برای شما ارسال میی شود.

چندتا از شرایط و ضوابط خرید کالا از هوگان:

شرایط و ضوابط خرید از فروشگاه هگان قشم به صورت زیر است:

1 -  خرید های زیر 250 هزار تومان مشمول هزینه ی پستی میباشد و مبلغ مورد نظر بابت هزینه ی ارسال به محصول شما اضافه می‌گردد.

2 -  هنگام تحویل محصول از مامور پست،قبل از تحویل گرفتن، بسته ی مورد نظر را به صورت کامل بررسی نمایید که از لحاظ فیزیکی ایراد و اشکالی نداشته باشد.

3 -  تمامی محصولات ما دارای گارانتی تست 7 روزه میباشد،این مهلت تست از زمان تحویل گرفتن محصول از مامور پست شروع شده و به مدت 7 روز فرصت دارید در صورت بروز هر گونه ایراد و اشکال،محصول را مرجوع نمایید.

4 - اگر در زمان تست 7 روزه ی کالا،متوجه ایرادی در محصول شدید،میتوانید محصول را به آدرس پستی ما مرجوع نمایید که در این مواقع هزینه ی مربوط به پست و مرجوع کردن کالا به عهده ی وبسایت هگان میباشد.


می پسندم نمی پسندم