اکنون کلید مهم است یا هزار تومانی؟/ فروش بخاری برای پذیرایی از مهمان!

SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري دانشجو

  • SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري دانشجو

    به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آخرین پست صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

    فروش بخاری برای پذیرایی از مهمان!
    در مراسم روضه فاطمیه امروز یکی از میهمانان می گفت آقای رضایی! چرا شما مسئولان کاری برای اقتصاد نمی کنید؟گفتم چی شده؟ گفت: چند روز پیش یکی از مشتریان آبرودار من آمده و بخاری دویست هزار تومانی اش را آورده بود می گفت این را بردار و چهل هزار تومان به من بده مهمان دارم و آبرویم درخطر است. به او گفتم با این وصف الآن #کلید مهم است یا #هزار_تومانی؟ خندید و گفت هزار تومانی.
     

    ادامه دادم : ما در مجمع تشخیص مصلحت نظام وظیفه مشورت به رهبری را در تدوین سیاست های معیشتی و اقتصادی به عهده داشتیم. این سیاست ها را تدوین و پس از تصویب رهبرانقلاب به دولت و مجلسی که شما انتخاب کرده اید، ابلاغ کرده ایم. حالا دولت و مجلسند که باید مشکلات بازار، معیشت و اقتصاد مردم را حل کنند.


می پسندم نمی پسندم

جنجال هدیه لاکچری این مرد به همسرش (تصاویر)

جنجال هدیه لاکچری این مرد به همسرش (تصاویر) - ایران ناز

  • جنجال هدیه لاکچری این مرد به همسرش (تصاویر) - ایران ناز

    به گزارش ایران ناز هدیه لاکچری یک مرد به همسرش سوژه رسانه ها شد ! این مرد که قصد داشت برای همسرش دسته گلی تهیه کند ، به جای هر گل از اسکناسهای درشت استفاده کرد و دسته گل بزرگی از جنس پول را به همسر خود هدیه داد

    این کار مرد جوان واکنشهای زیادی را برانگیخت . به گزارش ایران ناز مرد چینی که بجای دسته گل به همسرش دسته پول هدیه داد, مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفت.  مرد چینی در اقدامی عجیب به جای استفاده از گل، با استفاده از پول دسته گلی جالب ساخته و به همسرش هدیه کرد!

    مرد چینی ۱۰ هزار یوان به یک گل فروش داده و از او خواست تا اسکناس ها را مانند دسته گلی دراورده و به او تحول دهد.این اقدام مرد جوان در شبکه های اجتماعی با واکنش های بسیار بدی همراه بوده است.

    جنجال هدیه لاکچری این مرد به همسرش (تصاویر)

    اکثر کاربران اعتقاد داشتند که این اقدام مرد چینی به جای خوشحال کردن همسرش باعث شکستن غرور او خواهد شد و عزت نفس او را زیر سوال خواهد برد.


می پسندم نمی پسندم

جنایت خونین در قیامدشت

جنایت خونین در قیامدشت

  • جنایت خونین در قیامدشت

    اخبار,اخبار حوادث,جنایت خونین در قیامدشت

    اعضای یک خانواده افغانستانی در شرق استان تهران مورد حمله قرار گرفتند که منجر به قتل پدر و پسر این خانواده شد. بر اساس اطلاعات به دست آمده احتمالاً اختلافات خانوادگی علت وقوع این جنایت بوده است.

    به گزارش  تسنیم، از صبح امروز تصاویر قتل اعضای یک خانواده افغانستانی در شرق تهران (قیامدشت) در شبکه‌های مجازی منتشر و باعث بروز شایعات مختلف در این زمینه شده است.

    اطلاعات خبرنگار تسنیم حاکی از این است که فرد یا افرادی که دست به این جنایت زده‌اند با حمله به اعضای این خانواده، ۴ نفر از جمله پدر، مادر، پسر و دختر را مجروح کرده‌اند که متأسفانه پسر خانواده در منزل و پدر در بیمارستان فوت کرده‌اند. مادر و دختر خانواده نیز به دلیل شدت جراحات وارده بیهوش بودند که خوشبختانه ساعاتی پیش هر دوی آنها هوشیاری نسبی خود را به دست آورده‌اند.

    به گزارش تسنیم، برخلاف آنچه در شبکه‌های مجازی اعلام شده زمان وقوع این حادثه شب گذشته نبوده و حادثه مربوط به دو یا سه روز قبل است. با توجه به حساسیت موضوع، پلیس آگاهی نیروی انتظامی به صورت ویژه تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده است.

    براساس اطلاعات و شواهد به دست آمده تاکنون، احتمالاً اختلافات خانوادگی علت وقوع این جنایت بوده است.


می پسندم نمی پسندم