جواد نکونام سرمربی خونه به خونه بابل شد

جواد نکونام سرمربی خونه به خونه بابل شد - باز خبر

  • جواد نکونام سرمربی خونه به خونه بابل شد - باز خبر

    بازخبر/ با اعلام مسئولان باشگاه خونه به خونه بابل جواد نکونام ستاره اسبق تیم ملی ایران به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

    نکونام سابقه سرمربی گری در هیچ تیمی را ندارد و فقط چند ماه در تیم ملی دتسیار کارلوس کی روش بود.

    نکونام پیش از آغاز لیگ برتر یکی از گزینه های سرمربی گری تیم تراکتورسازی هم بود اما در نهایت یحیی گل محمدی هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

    خونه به خوه در هفته اول رقابت های لیگ آزادگان با نتیجه ۱-۱ در برابر مس رفسنجان متوقف شد.


می پسندم نمی پسندم

خیابان روبروی دو دانشگاه بزرگ همدان آزاد شد!

خیابان روبروی دو دانشگاه بزرگ همدان آزاد شد!

  • خیابان روبروی دو دانشگاه بزرگ همدان آزاد شد!

    از آغاز همین هفته پارکبان‌ها دیگر در مسیر مقابل دانشگاه بوعلی سینا و دانشگاه علوم پزشکی همدان حضور ندارند.

    به گزارش خبرگزاری دانشجو، با پیگیری‌های صورت گرفته توسط دانشجویان و همکاری مسئولین شهرستان همدان، از آغاز همین هفته پارکبان‌ها دیگر در مسیر مقابل دانشگاه بوعلی سینا و دانشگاه علوم پزشکی همدان حضور ندارند. در مصاحبه خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با جناب آقای سرهنگ فکوری رئیس پلیس راهور همدان، بیان شده بود که دانشجویان می‌توانند به استانداری جهت حذف طرح از خیابان مذکور نامه بزنند. همچنین کامران گردان نماینده شورای شهر همدان نیز اعلام کرد که مسئله در شورای شهر در حال پیگیری است. در نهایت خوشبختانه این طرح با پیگیری‌های رسانه‌ای خبرگزاری دانشجو و همت تشکل های دانشجویی دانشگاه، جهت سهولت رفت و آمد دانشجویان حذف شد.


می پسندم نمی پسندم

تجهیز خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه شهید چمران تا قبل از شهریورماه

تجهیز خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه شهید چمران تا قبل از شهریورماه

  • تجهیز خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه شهید چمران تا قبل از شهریورماه

    معاون طرح و توسعه دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام کرد: تلاش خواهیم کرد تجهیز خوابگاه‌های دخترانه حضرت معصومه (س) تا پیش از شهریور امسال به اتمام برسد.

    به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون طرح و توسعه دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام کرد: تلاش خواهیم کرد تجهیز خوابگاه‌های دخترانه حضرت معصومه (س) تا پیش از شهریور امسال به اتمام برسد.

    حمیدرضا غفوری با اشاره به تجهیز خوابگاه‌های دخترانه حضرت معصومه (س) گفت: هرساله با اتمام امتحانات و تخلیه خوابگاه‌ها، اقداماتی برای تجهیز خوابگاه‌ها انجام می‌شود که امسال این اقدامات همزمان با روزهای پایانی برگزاری امتحانات آغاز شد.

    وی گفت: این اقدامات در چند بخش دفتری، ستادی و اجرایی انجام‌شده که در بخش دفتری صد در صد کار‌ها ازجمله خرید و سفارش‌ها و مکاتبات لازم در این‌باره انجام‌شده است.

    معاون طرح و توسعه دانشگاه شهید چمران اهواز، افزود: در بخش اجرایی نیز بیش از ۳۰ درصد کار پیشرفت داشته که از جمله اقدامات در این بخش می‌توان به بهسازی و تجهیز خوابگاه‌ها به کولر، تقویت برج خنک‌کننده اشاره کرد.

    غفوری افزود: تمامی اعتبارات هزینه شده برای تجهیز و بهسازی خوابگاه‌ها تاکنون از محل اعتبارات دانشگاه تأمین‌ شده و اگر مسئولان به وعده‌های خود مبنی بر تخصیص منابع مالی به این دانشگاه عمل کنند، بی‌شک می‌توان اقداماتی اصولی برای رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی انجام داد.


می پسندم نمی پسندم

چگونه جریمه‌های رانندگی را قسطی بدهیم؟

چگونه جریمه‌های رانندگی را قسطی بدهیم؟

  • چگونه جریمه‌های رانندگی را قسطی بدهیم؟

    پلیس راهور ناجا چند راهکار برای ابلاغ جرایم و پرداخت آنها پیش روی شهروندان گذاشته است.

     به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، این راهکارهای ساده اولا به تسهیل دریافت جریمه ها و تخلفات کمک کرده ثانیا، سفر اضافی برای شهروندان ایجاد نمی‌کند، ثالثا اطلاعات صحیح و مطمئن به دستشان می رسد.

    رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا با اعلام این خبر گفت: رانندگان با ارسال بارکد ١٧ رقمی پشت کارت (vin)، به شماره پیامک ١١٠١٢٠٢٠٢٠، آخرین وضعیت تخلفات معوقه خودروی خود را استعلام کنند.

    سرهنگ کرمی اسد ادامه داد: شهروندان با این کار بدون مراجعه به جایی می توانند وضعیت جریمه وسایل نقلیه خود را استعلام کنند. همچنین اگر تصمیم پرداخت همین جریمه را داشته باشند می توانند بعد از وارد کردن وی آی ان، ستاره اضافه کرده و به همین شماره پیامک ارسال کنند.

    وی توضیح داد: سیستم علاوه بر مبلغ جریمه، شناسه قبض و پرداختی را در اختیار هم وطنان قرار می دهد و رانندگان می توانند نسبت به پرداخت قبض جدید اقدام کند.

    رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا افزود: رانندگان همچنین می توانند با ورود به سایت راهور rahvar120.ir نسبت به استعلام تخلفات خود اقدام کنند.

    سرهنگ کرمی اسد در این باره گفت: البته سایت راهور١٢٠ در بازه های زمانی چند روزه آپدیت می شود، قطعا اطلاعاتی که در اختیار هموطنان قرار می دهد اطلاعات به روزی نیست و صرفا برای اطلاع رسانی خواهد بود. پس اگر هم‌وطنی، قصد دارد که تمام معوقات خودرویش را پرداخت کند، بهترین راهکار استعلام پیامکی یا مراجعه به دفاتر پلیس به علاوه ١٠ و مراجعه به واحدهای اجراییات.

    وی با اشاره به این که این ٣ منبع می توانند اطلاعات به روزی را در اختیار رانندگان قرار دهند، گفت: سایت راهور همین اطلاعات را با اختلافی چند روزه در اختیار هم وطنان قرار می دهد.

    شهروندان می توانند جرایم خود را به صورت اقساط پرداخت کنند

    سرهنگ کرمی اسد همچنین با اشاره به اینکه، امکان فوق العاده جالبی که سایت راهور ١٢٠ برای هم وطنان فراهم کرده این است که می توانند نسبت به پرداخت موردی یا همان "قسطی" جرایم راهنمایی و رانندگی اقدام کنند، توضیح داد: هموطنان می توانند با مراجعه به سایت راهور، اطلاعاتی را که لازم است ثبت کرده و وارد سابقه تخلفات خودرو شوند. سیستم به صورت هوشمند، برای هر ردیف تخلف، شناسه قبض و پرداخت تعریف می کند. هر شهروند می تواند با وارد کردن شناسه قبض از طریق خودپرداز و یا درگاه های عابربانک ها، جریمه را به صورت جداگانه و موردی پرداخت کند. ٢٤ ساعت بعد از پرداخت، جریمه پرداخت شده از لیست تخلفات حذف می شود.

    رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا در پایان خاطر نشان کرد: بنابراین رانندگانی که قادر به پرداخت یکباره جرایم خود نیستند، بهترین راهکار پرداخت به صورت مرحله ای و قسطی و مراجعه به سایت راهور ١٢٠ است.


می پسندم نمی پسندم

دیپلماسی اقتصادی و همسایگان اولویت سیاست خارجی دولت دوازدهم است

دیپلماسی اقتصادی و همسایگان اولویت سیاست خارجی دولت دوازدهم است

  • دیپلماسی اقتصادی و همسایگان اولویت سیاست خارجی دولت دوازدهم است

    وزیر پیشنهادی امور خارجه حوزه همسایگان و دیپلماسی اقتصادی را از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت خارجه دانست و افزود: بر همین اساس معاونت‌های منطقه‌ای حذف شده و معاونت سیاسی فعال می‌شود.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد ظریف وزیر پیشنهادی امور خارجه در جلسه صبح امروز (شنبه، ۲۱ مرداد ماه) فراکسیون امید حضور یافت و درباره برنامه‌های این وزارتخانه برای چهار سال دوم کاری خود گفت: در حوزه سیاست خارجی طبق قانون وزارت خارجه صرفا مسئول روابط خارجی نیست و تمامی امور به خصوص این حوزه زیر نظر مقام معظم رهبری است که در چارچوب‌ها تعیین می‌شود.

    وزیر پیشنهادی امور خارجه کشورمان در ادامه با بیان اینکه هماهنگی این وزارتخانه با سایر وزارتخانه‌ها در دولت یازدهم مناسب بود، عنوان کرد: در اجلاس اخیر علیرغم اینکه برنامه کاملا داخلی بود، اما از ۲۷ کشور اروپایی در آن حضور داشتند لذا باید به واقعیات آنگونه که هست نگاه کرد.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه حضور ۱۰۵ هیأت خارجی در مراسم تحلیف در تاریخ جمهوری اسلامی بی نظیر است، اظهار داشت: نباید این واقعیات را دست کم گرفت و باید از ظرفیت‌های موجود آن استفاده کرد.

    ظریف در ادامه حوزه همسایگان و دیپلماسی اقتصادی را از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت امور خارجه دانست و افزود: تا پیش از این هیچ سهمیه‌ای در معادلات بین المللی درباره سوریه نداشتیم، اما اکنون ما تعیین کننده برگزاری جلسات و اعضایی که می‌توانند در این جلسات حاضر شوند هستیم.

    وزیر پیشنهادی امور خارجه در ادامه با اشاره به تغییرات ساختاری که این وزارتخانه در دستور کار دارد، عنوان کرد: متناسب با اولویت‌ها تغییر در ساختار خواهیم داشت که بر همین اساس معاونت‌های منطقه‌ای حذف شده و معاونت سیاسی با تمرکز بر حوزه‌های مورد نیاز فعال می‌شوند.

    وی در ادامه با اشاره به هماهنگی‌های داخلی که وزارت خارجه با سایر دستگاه‌ها دارد آن‌ها را در چارچوب دانست و اظهار داشت: در حوزه برجام به اهداف خود رسیده ایم و تا کنون موانع حمل و نقل، حوزه نفت و بانک برداشته شده است و از آنجایی که در مذاکرات درباره سایر حوزه‌ها صحبت نشد لذا نمی‌توان انتظار داشت تحریم‌ها در حوزه‌های دیگر نیز برداشته شود.

    ظریف در ادامه با بیان اینکه تا کنون میلیارد‌ها دلار سرمایه خارجی بعد از برجام وارد کشور شده، ابراز داشت: البته بدعهدی آمریکا باید به نحوی پاسخ داده شود که در پایان این اقدامات به نفع آمریکایی‌ها نباشد چنانچه سرمایه گذاری توتال در ایران یک پله جهش محسوب می‌شود.

    وزیر پیشنهادی امور خارجه کشورمان در پایان اظهارات خود درباره حضور زنان و اهل سنت در این وزارتخانه خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه در دولت یازدهم نخستین دستگاهی بود که از حضور زنان به عنوان معاون وزیر و سفیر و همچنین یک سفیر اهل سنت استفاده کرد که این منوال در دولت دوازدهم ادامه می‌یابد البته متأسفانه به دلیل عدم توجه به حوزه زنان، بانوان زیادی در سطوح مدیریتی وزارت خارجه نداریم، اما روی این موضوع کار می‌کنیم.


می پسندم نمی پسندم

ساخت رآکتورهای تحقیقاتی وظیفه جدید شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی

ساخت رآکتورهای تحقیقاتی وظیفه جدید شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی

  • ساخت رآکتورهای تحقیقاتی وظیفه جدید شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی

    در نامه جهانگیری به صالحی، شرکت مادر تخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی ایران موظف به طراحی، ساخت و بهره‌برداری از رآکتورهای تحقیقاتی در استای تحقق اهداف وماموریت‌های سازمان انرژی اتمی ایران شد.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای به علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی مصوبه اخیر هیأت دولت در اصلاح اساسنامه شرکت مادر تخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی ایران را برای اجرا ابلاغ کرد.

    متن این نامه به شرح زیر است:

    هیات وزیران در جلسه ۱۳۹۶ / ۴ / ۱۴ به پیشنهاد شماره ۲۲۰۲۱۸ مورخ ۱۳۹۵ / ۸ / ۲۲ سازمان انرژی اتمی ایران و به استناد ماده واحده قانونی استفساریه درخصوص اختیار اصلاح اساسنامه سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات دولتی و وابسته به دولت - مصوب ۱۳۷۷ تصویب کرد:

    اساسنامه شرکت مادر تخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی ایران موضوع تصویب‌نامه شماره ۳۷۶۷۳ / ت. ۳۰۹۶۶ هـ. مورخ ۱۳۸۳ / ۷ / ۲۲ و اصلاحات بعدی آن به شرح زیر اصلاح می‌شود:

    متن زیر به عنوان بند (۲۰) به ماده (۷) الحاق می‌شود:

    طراحی، ساخت و بهره‌برداری ار راکتورهای تحقیقاتی در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمان انرژی اتمی ایران.

    در ماده (۱۴)، عبارت "هفت عضو اصلی" به عبارت "پنج عضو اصلی" اصلاح می‌شود.

    این اصلاحیه به موجب نامه شماره ۹۶ / ۱۰۲ / ۲۰۹۶ مورخ ۱۳۹۶ / ۵ / ۱۲ شورای نگهبان به تایید شورای یاد شده رسیده است.


می پسندم نمی پسندم

رفع خطای 1009 در اپل آیدی

به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : ,